Eventuella läsare undrar förstås hur det går med mitt huvudstående, om det t.ex. har blivit för lätt än. Svaret är föga överraskande nej.

Ungefär så här får det ju gärna se ut.

image
Bild från pixabay, ett bra ställe om man inte vill stjäla bilder.

En sandstrand ska jag kunna skaka fram, kanske solsken också. Sedan är det väl bara att köpa snygga smycken att ha kring ankeln, så är saken biff.

Om det inte hjälper med enbart smycken så har jag bl.a. fått tips om att öva på crow position för att småningom nå huvudstående. Ett annat tips var att stärka bålmusklerna.

Kråkans position går ut på att man har enbart handflatorna i golvet och knäna ovanpå de böjda armbågarna, typ. Man kan med fördel ta av sig glasögonen om man provar.

Min kråka är alldeles fruktansvärt snabb, klar på enochenhalv sekund. Eftersom den är så snabb hinner man inte riktigt uppfatta min grace och stil, men jag lovar att det är mycket imponerande. Jag räknar genomförandet som lyckat de gånger jag inte landar på ansiktet eller får carpet burn (ja, det heter så på svenska, typ) på knäna.

image

 

 

 

